Länge sen...

Nu var de länge sen jag skerv nåt här, men jag har typ glömt bort att jag har en blogg. ;)

Jag har haft rätt fullt hela veckan som varit, men de har inte var nåt speciellt. Jag har varit dålig dom senste dagarna, haft så grymt ont i magen. Hoppas att de inte är en cysta på äggledaren igen, fy fan. Men tuvär har de vart nästan samma slags smärta som sist. Då hade jag en cysta på ena äggledaren som sprack..de gjorde så ont så ja jag vet inte hur jag ska beskriva de. Men måste faktiskt säga att idag känns de bättre. Har nästan inte alls ont. =)

De är så typiskt att de ska hända just när de händer, för självklart så missade jag Idas 25års fest igår pga min jäkla mage. Jag va grymt besviken på mig själv, men va ska man göra. Iblad måste man lyssna på sin kropp.

Så hela helgen har varit jätte lugn, ätit god mat, tittat på film och bara varit. Rätt skönt faktiskt, men fy fan va jag är rastlös nu. Jag kan inte bara ta de lungt så här länge, de kryper i kroppen på mig.

Ska försöka hitta på nåt nu, har massa energi till övers.

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer
Postat av: Erika

Stackare.. hoppas magen blir bättre och att det inte är ngt allvarligt ! Puss

2009-11-01 @ 20:49:03
Postat av: Emma Hammarlund

Sara kan du uppdatera din jäkla blogg. Jag vill veta varför du går på kryckor...hehe

2009-11-10 @ 01:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0