Helg!!

Hellu, ja vet att ja är sjukt rutten på de här, men jag lixom glömmer bort de.
Men nu har en vecka till gått och ja har fortfarande inte hittat nåt j-kla jobb, börjar lessna fett mycke på de här nu. Känner att jag behöver nåt annat å göra nu, inte så roligt å bara gå hemma hela tiden. Suck!

Men i onsdags va jag å hälsa på Jossan och Jens i deras nya lägenhet, fifan va fin den va. Grymt, blev nästan lite avensjuk på den. Åhh nu har dom blivit mamma å pappa till en liten Nova...så himla underbar. Stort grattis!!!

Åhhh Hanna å Tobbe har blivit mamma å pappa dom me, till en liten Elsa...helt underbar. Så himla liten å go...man vill ju bara krama såå mycke...=)

Veckan som har inte inehållit nåt speciellt, ja har rätt tråkigt just nu. Hatar de här vädret, men nu kan ja gå promenader med Frasse iaf, så nåt positivt i denna gråa vardag.

Men jag hoppas på att helgen har många roliga saker att erbjuda iaf, tror och hoppas på att i helgen så kindnappar mina vänner mig och överaskar mig med nåt roligt.
Fick ju ett "kort/plakat" när jag fyllde år där de stog....

" grattis hörru...
Packa väskan och var beredd!!!
Du behöver veta att du inte sover hemma, samt att du skall klara av
sol, bad, fest och kyla..."

Dom var 18 pres som gav detta till mig, så....undra när var och hur!??

Men ja tror de blir i helgen, annars finns de inte en helg innan jul...

Men ikväll blir de kräftor och lite öl iaf.

Ta hand om er..KRAMAR***

Kommentarer
Postat av: Fitri

Jaa...jag är oxå rutten gumman. Rutten på att uppdatera min blogg o rutten som oxå går hemma utan jobb =P Men va fan...jag orkar inte bry mig ;)



Härligt med massa bebisar! Puss gumman...

2009-11-20 @ 20:58:00
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0