Göteborg!

Nu va de ett tag sen sist igan. Ja är inte så bra på de här har jag insett. Jag är väl kanske inte så myk till bloggare. Hehe.

Men i onsdags åkte vi iaf ner till Gbg och träffa min syssling Mats, vi skulle ju åka ner och hjälpa honom med hans lägenhet. När vi kom ner så åkte vi och handlade en massa bygg grejer och sen va de bara att börja bygga. Vi hann dock inte med så muk på onsdagskvällen för vi hade bokat bord på O`lerrys och skulle äta middag och se på fotboll. Haha när vi kom in där, de var nog första gången i mitt liv som jag kändes mig som världens kvinnligaste kvinna. De va bara killar överallt, haha. Tur att Sara kom och umgick sen.

Torsdagen; de var bara bygg hela dagen, jag lärde mig och lägga golv. De va rätt kul, men tungt. ;) Sen blev de fika med systrarna Swan och lite öl med dom på kvällen.

Fredag; Byggde hela dagen, på kvällen kom Sara H och hade med sig lite vin, vi drack lite hemma innan vi gick ut och käka en jätte god middag, sen va vi i full gång. Vi åkte till avenyn och gick ut på nåt ställe där, haha shit så mycke sprit de blev. Men fan va kul vi hade, sen va de ju donken och en taxi hem. Väl hemma fick ja för mig å gå ut och röka. Och då, de va då...
ja gick ut i trapphuset, (finns ingen lampknapp utanför dörren) så jag skulle tända lampan som är vid utterdörren, och innan dörren är de tre trappsteg ner och jag trodde att de va två, och då gick ju självklart min fot åt pipan. Ja missa ett trappsteg och foten vek sig. Urk fifan va ont d gjorde. Men när ja väl kom in igen va de bara å försöka lägga sig å försöka sova...

Lördag; Va inte kul och vakna efter bara nåra timmars sömn, tur att ja va full när ja gjorde illa mig, Vettifan va ja hade gjordt annars. Men när ja skulle upp på toa iaf så kunde jag inte stödja ett skit på foten och den va svullen så ja vet inte. Så de va bara å bege sig till akuten. Efter 4-5 timmar där så konstatera läkarn att de bara var en kraftig stukning och att ja ska hoppa på kryckor nu i ca 6-7 dar. Gaaahh...men tur att de inte va brutet iaf.
Sen va de bara å vila resten av tiden i gbg. Missa massa skoj men, va ska man göra!?

Söndag; Köpte våra iphones och sen bar de av hemmåt och fira pappa på farsdag.

Men fan vilken bra helg de har varit, de va så jäkla kul och träffa alla...;-)

Tack för en grym helg i Gbg och alla som gjort min helg super..

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer
Postat av: Fitri

Låter som en lyckad resa...förutom foten då =) Men du är bra jävla klantig Sara..fast är man lite rund om fötterna så kan det ju hända den bästa ;P

När ska vi ta o ses då?? Snart eller nästa månad ;)

Puss...

2009-11-10 @ 19:24:24
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: sara

va jätte kul o träffa dej också gumman..kom ner snart igen me frisk fot o utan massa bygg så kan vi leva loppan igen i utevimlet hihi pöss på dej

2009-11-10 @ 21:23:32
Postat av: Emma Hammarlund

Låter som Sara Eriksson upp i dagen=) Hoppas foten är bättre nu iaf? Kramar

2009-11-11 @ 04:40:57
Postat av: Emma Hammarlund

hehe var inte mkt bättre själv, spydde från en taxi på vägen hem i lördags som egentligen inte var en taxi utan nån snubbe som körde oss hem=) Skoj man kan ha ibland va?

2009-11-11 @ 04:44:26
Postat av: Ida

Jävla klantarsel!! Moaahahahahaa

2009-11-12 @ 10:47:44
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Sara

2009-11-12 @ 12:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0